a lot like love

Hej vänner, lite dålig blogging av mig på senaste - sorry. Vår dator är katastrof, därför har vi köpt en ny MAC jiho, däremot synkar inte vårt old school bredband med vår nya supermaskin så vi måste uppgradera oss, så här sitter jag med gamla burken och försöker få till något..

Hursomhelst, jag tänkte spruta ur mig lite inspiration såhär på fredagseftermiddagen. Jag drömmer ofta om ett nytt fint fräscht skinande rent badrum (ungefär varje gång jag kliver in i vårt plastmattebelagda hyresrättsbadrum med halvskitigt kakel och fult badrumsskåp) När jag och mannen köper bostadsrätt sen ska jag riva ur ALLT och börja planera, det här är ett litet drömscenario för mitt badrum.......







sen är jag ju 'något' skitzofren i mina stilar, tegelväggar, guldspeglar och lite gammalt slitet är ju också väldigt fint..
 
eller kanske lite marockanskt?

romantiskt?

eller lite old style?

Jag hoppas på ett flertal toaletter i vår framtida lya, hihi!
Ha en fantastisk fredag, jag har laddat upp med jordgubbar, naturgodis och en väldigt bra film med bästa sällskapet! Kram / Mimsan ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0