DIY bord

Hej vänner, bordet är färdigt, äntligen!! Jag är superglad över det trots att det tar upp hela vårt lilla kök. Mannen gick med på att slänga ut kökssoffan så det tyder på att han gillar konceptet! Runt bordet står två av våra gamla stolar kvar och fyra loppisstolar som jag har rustat upp! Bilder på det kommer sen (ska bara lära mig hur man roterar bilderna åt rätt håll på min älskade mac, haha)

Jag har använt mig av halvt hyvlade brädor, alltså inte rågspond och inte planhyvlat utan ett mellanting där! 17 cm är varje planka och hela sex stycken bildade ett bord på 210 x 102 cm. Bockar som underrede kommer från IKEA. Bilder på hur det hela gick till kommer.
Ha en fin dag i solen! /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0