en ny vecka

En ny härlig och vad jag hoppas på kommer bli en vecka i VÅRENS tecken.
Jag ser små blommor vid vägkanterna när jag och Nanna kör våra morgonprommisar, lycka. Däremot blir det ingen idag, jag ska iväg och fortsätta måla köksbordet som står på pappas jobb. Yes jag bygger också ett bord till köket precis som Nanna gjort, tankarna kom någon gång i vintras av ett väldigt fint Sköna Hem reportage som jag ska visa senare, och självklart blir jag inspirerad av min bästa vän. Såhär såg det ut igår på plats..
Sitter för första gången vid min nya Mac som är jag är lite lätt kär i, fantastisk känsla med ny dator. För mig och mannen är det ett stort steg för oss vi är otroligt o-intresserade av teknik, ett av våra gemensamma ointressen, hihi. Hjärtat åker iväg på utbildning i fyra dagar så jag har Melle själv hos mig den här veckan, mysigt, gillar lite egen tid med min lilla kille också, vi får se om det blir några hemma-fix projekt vi drar igång, vi ska iallafall köpa våriga vantar och fixa ett par vårskor han kan springa i.
Conversen ska vi beställa, måste ju ha likadana :)
Nu blev det lite personligt också, mer inredning utlovas senare men nu måste jag kila iväg.
Ha en härligt dag! Kram / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0