Personligt

Måste dela med mig av denna härliga blogg och hennes familjs jätte fina hem! Den här tjejen har verkligen fångat det här med personlig stil. Hon och hennes familj bor i en vacker gammal lya i Östhammar. 180 kvm stor är den och från början var det ett riktigt renoverings objekt. Skulle lätt kunna tänka mig, i framtiden, att försöka hitta något gammalt vrak med potential, att få sätta tänderna i. Att få utforma från scratch..

Hittade hennes blogg när jag läste ett nummer av tidningen MAMA för någon vecka sedan. Och jag älskar den! En salig blandning av nytt och gammalt, vilket jag gillar.

Jag låter bilderna tala för sig själv:) / Johanna













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0