Nytt köksbord

Nu har jag en strykning svart färg kvar på vårt hemmatillverkade köksbord och sedan blir det en strykning klarlack på det, sen är det klart!
Är jätte nöjd..men det tog sin tid med slipningen. Utan slipmaskinen skulle jag stå än idag och kämpa..



Jag och Mimmie verkar vara inne i någon sorts second hand hets just (bara positivt:) nu för idag smög jag in en snabbis på Myrorna när jag var på väg hemåt från en mysig lunch på stan. Och väl där inne så fann jag en super fin lampskärm.
Jag köpte även lite fint till Tuvas nya rum, dock inte från Myrorna. Men bland annat ett par vita fina ängla vingar. Få bli en bild på mina köp i morgon för nu säger jag kram och godnatt♥  Johanna

Kommentarer
Postat av: pernilla

fint bordet blev johanna!! jag är väldigt inne på secondhand med, det är ju så kul att slippa känna att man måste ha grejerna föralltid för att det är så dyrt, men mest för att ingen annan behöver ha exakt precis samma... KRAM!

2011-03-19 @ 11:11:51
URL: http://allthethingsivedone.blogg.se/
Postat av: Jossan

Jag gillar att du också börjat smyga in i butikerna! ;)

2011-03-19 @ 16:22:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0