Uteplats

Något som jag verkligen saknade när vi bodde i vår förra lägenhet var en balkong eller en ute plats. Vi hade en gemensam takterass dock, men man ville ju helst ha något eget, något privat.

Nu har lyckan vänt ;) och i sommar kommer jag säkerligen befinna mig ute på vår alldeles egna stora härliga ute plats många många timmar.
Hade tänkt röja upp här ute idag, men när jag vaknade och tittade ut så var det helt vitt…så kanske till helgen då?!



Just nu ser den ut såhär, inte så mycket till att hänga i granen som ni ser. MOSSIGT, lövigt och fullt med en massa vedrester.
Men jag känner på mig att den kommer bli så fin efter att jag har fått piffat och donat färdigt:)





Kanske blir slutresultatet liknande denna härliga plats?!
/Johanna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0