Pinnstolar och en moodboard





Idag har jag varit på världens inrednings-pysslings-göra om humör. Kan ha berott på att jag hade turen med mig när jag var på en liten loppis runda tidigare idag. Jag hittade dom här fina pinnstolarna! I finaste original färgen. Så jag ska inte måla om dom, för en gångs skull. Fick betala endast 50 kr styck. Heelt okej!

Den fina fina ramen fick också följa med mig hem. Den ska få rama in en hel del av mina inspo bilder + en massa annat fint. Slutligen ska den få en plats ovanför det perfekta skrivbordet..som jag ännu inte har hittat. Få bli en runda till helt enkelt, när tid finnes :)

Kram Johanna

Kommentarer
Postat av: M

Såhär i efterhand blir jag så sur att jag inte tog mig förbi där igår, famn ;) superfina!

2011-03-16 @ 22:22:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0