Dagens skörd

Godkväll fina vänner! Idag lämnade jag in kläder på loppis och hann ta mig en snabb runda och kolla grejer, blev lite inspirerad efter Johannas fynd igår.. Det här är mina klipp, jag är riktigt nöjd! Ljusstaken, tavlan som kommer göra sig bra i vårt tavelfria vardagsrum och renhorn, som jag letat!




Frågan är, ska jag spraya hornen vita eller ska det vara original? Tips tack jag har ångest!

Hittade även en sak till lilles rum som jag haft span på ett tag, yey! I sann inredar-anda rev vi av allt på en gång och började, det bor en liten konstnär i den mannen I can tell.. Imorgon ska vi köpa ny sprayfärg och avsluta vårt projekt! Då får ni se vad vi pysslar med...

Gonatt darlings /M

Kommentarer
Postat av: johanna

åh va fint älskling! ska lägga upp lite jag snart med, bla på det färdiga bordet:)

2011-03-18 @ 10:53:47
Postat av: pernilla

tjusiga fynd!!

2011-03-18 @ 13:59:49
URL: http://allthethingsivedone.blogg.se/
Postat av: Erika

Riktigt snyggt skåpet blev i svart!

Vilket fynd du har gjort, ett sånt är jag också på jakt efter men ännu inte ens haft tid att komma iväg på någon loppisvända. Och vi som har så många bra och billiga här "ute på landet" :)

Tycker helt klart att du ska behålla "originalfärgen" naturligt är snyggt till allt det andra.



Förresten så kul med en gemensam blogg!



Ha det gott ni båda & Kram!

2011-03-18 @ 21:21:27
URL: http://risgatan5.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0